Hier vindt u handige hulpmiddelen om de Maand van de Gebitsverzorging én uw praktijk onder de aandacht te brengen in de lokale media. Doe er uw voordeel mee!
Heeft u interesse in de basis items van MvdG, zoals het logo, fotografie en de commercials? Deze kunt u downloaden op onze downloads pagina.
U kunt natuurlijk ook gebruikmaken van social media (bijvoorbeeld Twitter of Facebook) om de Maand van de Gebitsverzorging onder de aandacht te brengen. Om dit voor u te vergemakkelijken hebben we een aantal voorbeeld berichten opgezet.
Wilt u meer informatie, zodat u nog beter in staat bent de media over de doelstelling en activiteiten van de Maand van de Gebitsverzorging in te lichten? Kijk dan op de Maand van de Gebitsverzorging pagina of bij de veelgestelde vragen op de contactpagina.
Elk jaar zien we veel verschillende praktijkacties. Gelukkig zien we bij de meeste praktijken de twee belangrijkste acties terugkomen:
Andere voorbeelden van praktijkacties:
U kunt uw praktijkactie vermelden op de website (voer deze op uw profielpagina in), zodat consumenten ervan weten en naar uw praktijk komen.
U bent als praktijk vrij om zelf acties in te zetten. De kosten en verantwoordelijkheid hiervan liggen bij de praktijk.
"Samen met collega's heb ik via redactionele artikelen in regionale bladen de Maand van de Gebitsverzorging gepromoot. Eén maand lang heb ik in mijn praktijk de woensdagmiddag extra vrijgehouden voor gratis gebitscontroles. In totaal zijn er 30 mensen met honden geweest, waarvan velen thuis zijn begonnen met gebitsverzorging. De helft daarvan heeft follow up afspraken gemaakt voor gebitsreinigingen. Wat opviel is dat de mensen niet kwamen omdat het gratis was, maar omdat ze zich zorgen maken om hun hond."