Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over het aanmelden/inloggen
-
Mijn inloggegevens van vorig jaar werken niet meer/Ik ben ze vergeten!
U kunt op de Inloggegevens vergeten pagina uw gegevens opvragen. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord op het emailadres waarmee u bent aangemeld.
-
Ik heb problemen met aanmelden/inloggen!
Indien u uw inloggegevens niet meer weet kunt u deze opvragen op de Inloggegevens vergeten pagina. Indien het na bovenstaande stappen nog steeds niet lukt kunt u ons middels bovenstaande contactformulier een bericht sturen.
-
Ik heb meerdere praktijk-locaties, hoe meld ik die aan?
U kunt gebruik maken van de optie 'Praktijklocatie toevoegen'. U vindt deze optie onderaan uw overzichtspagina. U kunt de gegevens van de hoofdvestiging (praktijk-actie, beschrijving en openingstijden) overnemen OF u kunt per vestiging zelf deze gegevens invoeren.
-
Wat gebeurt er met onze praktijkgegevens?
Deze worden uitsluitend voor de Maand van de Gebitsverzorging gebruikt. Zij worden niet aan derden verstrekt. Op het opgegeven e-mailadres kunt u enkele malen in de aanloop van en tijdens de Maand van de Gebitsverzorging een informatieve e-mail ontvangen.
-
Ik kan mijn e-mailadres niet opgeven, omdat het al gebruikt is.
1. Omdat uw e-mailadres nodig is om in te loggen, kan elk e-mailadres maar 1x gebruikt worden.
2. Controleer of uw praktijk al is aangemeld voor het nieuwe jaar. Dit kan hier.
3. Klik hier >> om naar de pagina 'inloggegevens vergeten' te gaan. Als u daar uw e-mailadres invult, ontvangt u direct een nieuw wachtwoord. Daarna kunt u inloggen en op uw overzichtspagina uw wachtwoord aanpassen.